zondag 10 mei 2009

Afwerking


Een paar borduurtjes lagen al een tijdje te wachten op verdere verwerking. Ik maak graag kaarten, maar het is wel een precies karweitje. Ook gebruik ik nogal wat ruimte, om niet te zeggen dat de hele vloer van de woonkamer bezaaid ligt met materialen als ik hier mee bezig ben.


Voor het middelste werkstukje heb ik een kaart met envelop gebruikt van de Action. Het materiaal glimt mooi en dat is op de foto ook waar te nemen.

Voor het beertje kon ik moeilijk een geschikte kaart vinden en toen ik die uiteindelijk gevonden had, bleek de ovale opening nét iets te groot. Of mijn lapje Aida iets te klein, het is maar hoe je het bekijkt. Gelukkig had ik nog een zakje strikjes liggen, zodat ik het probleempje op kon lossen met een extra versierseltje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

heel mooi!

Deepa zei

These are lovely,Miriam. Creativity at its best.

zenuwpees zei

hallo, das een mooi kaartje