dinsdag 25 augustus 2009

Handwerkblogs in het Nederlands (9)

Mocht je soms het idee hebben dat er niet veel mensen meer handwerken, maak dan eens een rondje langs de Nederlandstalige blogs. Ik vind elke week nieuwe interessante blogs.

Algemeen
De weblog van José bestrijkt allerlei gebieden: borduren, haken, breien en quilten.

Quilten
Erna schrijft op haar lapjesblog van alles over quilten.

Vilten
De viltcreaties van Ingrid zijn het bekijken zeker waard.

Ida is een creatieve activiteitenbegeleidster, die voornamelijk viltwerk laat zien op haar blog.

In het poppenatelier van Barbara ten slotte is vilt ook het basismateriaal voor haar popjes.

2 opmerkingen:

Miriam zei

Toch weer 2 blogs die ik nog niet kende! Leuk, ik ga ze eens bekijken.

Groetjes
Miriam

Le petit Bonheur zei

Ik dacht ook al dat handwerken hopeloos ouderwets en met uitsterven berdreigd was...

Ik ga zeker eens kijken.