woensdag 6 januari 2010

Nieuw project


In 2010 hoop ik een nieuw groot breiproject tot een goed einde te brengen, namelijk de Burridge Lake Aran Afghan van Anna Dalvi. Dat is geen peulenschil, dus of ik het echt binnen een jaar kan afronden? Vol goede moed ben ik in ieder geval begonnen, zoals je hierboven kunt zien. Ik heb nu ruim 8 centimeter van de eerste baan volbracht.

Ik ben van plan om twee keer per maand een update te plaatsen, zodat mijn voortgang te volgen is. Ondertussen ga ik ook een en ander uitzoeken over Aran breiwerk, zodat mijn berichtjes ook een informatief aspect zullen bevatten.

5 opmerkingen:

Deepa zei

Miriam,
This one looks very tough. But its beautiful. Hope to see more of it soon.
A very happy new year to you!!
Deepa

Jane zei

I hope you get it finished, it looks lovely. I might go and have an look at it myself

Miriam zei

Een groot breiproject ja, maar wel een heeeeeeeel mooi. Ik ben benieuwd naar de updates!

Groetjes en succes ermee,
Miriam

Aty zei

erg mooi Mirjam heb net op haar blog gekeken en misschien begin ik er ook wel aan wie weet
welke wol/katoen heb jij ervoor genomen?
dank je voor de tip

groetjes

Annet zei

Het is een prachtige deken, een echte uitdaging. Succes!