donderdag 18 maart 2010

Bijzondere garens


In het weekend heb ik behalve de eerder getoonde voorbeeld passepartoutkaart, ook nog deze paarse kaart gesneden en geplakt. Over de kleurencombinatie van de kaart en het borduurgaren ben ik bijzonder te spreken. Dat komt vooral door het mooie verlopende perlé garen dat ik gebruikt heb. Op de handwerkbeurs in Zwolle heb ik ook gezocht naar bijzondere garens en niet veel gevonden. Heeft er iemand nog een tip, waar je dergelijke verlopend perlé garens kunt kopen? Ik houd me aanbevolen voor elke suggestie.

2 opmerkingen:

Annet zei

Wist ik het maar, ik ben ook op zoek! Mooie kaart.

Corina zei

Leuk resultaat, Miriam.
Voor mooie garens kun je ook eens bij Heikina de Ruijter kijken, bij haar heb ik wel eens dergelijke garens gekocht voor frivolité http://www.heikina.nl/?page=start

Webwinkel zoekt niet echt handig, ze staat meestal wel op kantbeurzen en zo.