zaterdag 24 juli 2010

UFO


Opruimen hoort een beetje bij de vakantie. De laatste paar dagen zijn we druk bezig geweest. Eerst de nieuwe buffetkast gekocht en gemonteerd en het oude kastje naar boven gesleept. Daarna kwam het "echte" werk, namelijk de bijbehorende reorganisatie. In het oude kastje mag nu een deel van mijn handwerkspullen. Mooi natuurlijk, al lijk ik altijd gebrek aan ruimte te houden.

Bij het herinrichten kwamen een paar nuttige zaken boven water. Om te beginnen een stuk of 1000 enveloppen. Echt waar, ik overdrijf niet! Voorlopig hoeven we die niet aan te schaffen. Ook vond ik de voorraadpot met lavendel terug, zodat ik weer geurzakjes kan vullen. En verder kwam er een drakenkussen-in-wording tevoorschijn. Het is een heuse UFO, waar ik minstens 15 jaar geleden aan begonnen ben.

9 opmerkingen:

Corina zei

ha, wel nuttig zo'n opruimmanie. Wel een mooi borduurwerk dit! Ga je daar weer mee verder?

ingrid's plekkie zei

Dat is wel heel mooi hoor!
veel plezier met je ufo
groetjes Ingrid

Jane zei

It's always surprising what you find when you have a clear out. Will this get finished now?

Miriam zei

Dag dames,

Voorlopig ga ik hier nog niet mee verder en zijn zoveel dingen die eerst af moeten ....

There are so many things that have to be finished first ...

Tania zei

Waar een opruimactie al niet goed voor is! Het is wel een prachtig werk. Jammer dat je het nog laat liggen. Maar al je andere werken zijn ook de moeite waard, dus begrijp ik het wel.

Willy zei

Leuke verrassingen kwamen er tevoorschijn. Zo hoop ik ook nog eens wat spulletjes terug te vinden, maar hopelijk geen 1000 enveloppen ;)
Mooi borduurwerk.
Groetjes

Miriam zei

Hihi, 1000 enveloppen! En die lavendel, had je niet geroken dat ie daar lag (of zat het goed verpakt?) Het borduurwerk is mooi zeg, dat ga je toch wel afmaken hoop ik?!

Groetjes
Miriam

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

oooohhh maar het drakenhandwerk is mooi zeg ,eigenlijk ben ik een beetje beniuwd hoe die er uitziet als hij is afgewerkt !Bij het opruimen komt er altijd wel eens iets boven water hè ;)..

Deepa zei

wow!! the dragon is beautiful.Take some time out for him please.