zondag 26 december 2010

Wildbreien


Een poosje geleden las ik op de blog van Berthi over wildbreien, het Nederlandse equivalent van "yarn bombing". Op de bijbehorende website van Francine Oomen vond ik informatie over "Artis wordt wild" en besloot ik op zijn minst één lapje te breien voor dit project. Een goede gelegenheid om een paar technieken uit te proberen en op te frissen. Gebreide franje heb ik nog nooit eerder gemaakt en hierboven kun je zien dat ik twee verschillende manieren heb uitgeprobeerd. De onderste franje is duidelijk meer geslaagd dan de bovenste, tenminste met deze dikke wol.

1 opmerking:

Miriam zei

Leuk dat je meedoet met het wildbreien! De onderste franje is inderdaad mooier dan de bovenste, maar al-met-al heb je een leuk lappie om mee wild te doen :)

Groetjes
Miriam