donderdag 23 december 2010

Een pakje


Zojuist belde de postbode aan en bezorgde een pakketje. De buitenkant was gewoon bruin pakpapier, maar de inhoud is erg kleurrijk: een flinke stapel Spaanse borduurbladen, die ik heb gekregen van een zeer aardige dame. Ze woont een flink deel van het jaar in Spanje en zo komt het dat ze de Spaanse tijdschriften gemakkelijker kan kopen.

Het is genereus van haar om ze zo weg te geven aan iemand die ze niet kent. Ik ben er erg blij mee. Vanavond ga ik er eens rustig voor zitten om ze goed te bekijken. Elly, heel hartelijk bedankt!!

4 opmerkingen:

Wendy zei

Bofkont!! Maar is het niet lastig een Spaans tijdschrift? Ik heb soms al moeite met het Engels in de beschrijving, die in een borduurpakket zit.

Veel lees- en borduurplezier!

Miriam zei

Gelukkig zijn borduurpatronen vrij eenduidig en heb je de beschrijving meestal niet nodig, want mijn Spaans is zeer basaal.

Corina zei

Leuk zeg! Veel plezier met dat allemaal doorsnuffelen!

Leonie zei

Dat is nog eens een leuke verrassing!