zondag 2 januari 2011

Een vooruitkijkende terugblik


Zo rond de jaarwisseling is het soms goed om even terug te kijken en meteen plannen te maken voor de toekomst, ook op handwerkgebied. Het jaar 2010 stond in het teken van een tweetal grote projecten, de Burridge Lake Aran Afghan en het fruitstilleven. Het stilleven hangt nu te pronk in de huiskamer van mijn moeder, de deken is voor ruim 2/3e deel af.


Verder heb ik de nodige lapjes geborduurd in het kader van Take-A-Stitch-on-Tuesday, een heleboel kralenengeltjes gemaakt en aan het begin van het jaar een hoop bloemetjes gehaakt. En een vest gebreid, bandweven en quilten uitgeprobeerd, smocken geleerd, kussens genaaid en een hoop kleine werkjes geborduurd. Het is een heleboel zo bij elkaar.


Waar ik een beetje ontevreden over ben is ten eerste het aantal dingen waaraan ik wel ben begonnen, maar die ik niet af heb gemaak. Ten tweede zou ik graag ook wat meer "eigen" werk maken, dus wat meer zelf ontwerpen. Je begrijpt wat mijn goede voornemens voor dit jaar zijn. Met het zelf ontwerpen ben ik alvast begonnen met de meebrei-sjaal en verder zal ik aan het eind van dit kalender- en blogjaar eens kijken wat er van mijn plannen terecht gekomen is!

5 opmerkingen:

Michelle zei

Je hebt zeker niet stil gezeten dit jaar!
Succes alvast met je goede voornemens.

Tania zei

Dat was een bezig jaar! Heel erg gevarieerd. Ook voor volgend jaar wens ik je veel creatief plezier!

zenuwpees zei

Je hebt goed je best gedaan in 2010,voor dees jaar hopelijk even veel.Hierbij wens ik u en je familie een gelukkig en gezond nieuwjaar

meijra zei

Ik vind hem zo mooi, die deken. Jammer dat het patroon in het engels is. Ik snap er geen lor van.
liefs Meijra

studiowit zei

Een heel creatief, gezond en gelukkig 2011 gewenst!