vrijdag 4 februari 2011

WIP


Dit is een WIP (work in progress) of eigenlijk een WIFP (work in fast progress). Afgelopen zondag ben ik namelijk met breinaalden nummer 8 begonnen aan een mouwloos vest naar een patroon van Lion Brand en nu is het al bijna klaar! Ik gebruik Multicolour van Zeeman. De kleurencombinatie bevalt me, het materiaal iets minder. Er zitten namelijk meerdere breuken in de draad in iedere bol die ik tot nu toe gebruikt heb. De uiteindes zijn wel weer aan elkaar geknoopt, maar toch is het niet zo mooi.

8 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind de kleur mooi. Krijgen wij het mouwloze vest ook te zien zodra het klaar is?
groetjes, Lia

Pauline zei

Ja, helaas heeft alles zijn prijs, ik brei ook met garen van de Zeeman en ken het probleem..maar ja, meestal haal ik dat knoopje er dan uit en hecht opnieuw aan.
De wol is wel leuk!

KnutzEls zei

Hoi, leuk dat je even kwam kijken op mijn blog. Ik zie dat je een enthousiaste breister bent, maar nog veel meer doet. Ik kom vast nog eens bij je kijken.

Laura zei

Wordt leuk hoor Miriam. Ik heb dat ook eens met een partij wol gehad. Vervelend is dat hè! Succes verder met de voortgang, het wordt vast heel erg mooi.

ps Ik heb nog 10 bollen Nigar wit gescoord. :))

Fijn weekend. Groetjes Laura

Miriam zei

Fijn dat je toch nog Nigar gevonden hebt Laura, ik ben benieuwd of je een reuzebreirol gaat maken of toch ook nog iets anders.

Melinde zei

Heb je misschien nog een bolletje van deze wol over? Ik ben aan het breien, maar kom helaas te kort. Ik zou graag een of twee bolletjes van je willen overnemen.

Melinde zei

Heb je misschien nog wol over? Ik ben aan het breien en kom wol te kort, en ze zijn nergens meer verkrijgbaar. Ik zou graag een of twee bolletjes van je willen overnemen.

Miriam zei

Melinde ik zal als mijn kerstvakantie begint eens zoeken. Maar ik heb een mogelijkheid nodig om met jou in contact te treden. Misschien kun je me een "gewoon" mailtje sturen via mwk apenstaartje hccnet.nl