woensdag 9 maart 2011

Handwerkbeurs

Het is al bijna twee weken geleden dat ik op de handwerkbeurs in Zwolle was, de hoogste tijd dus om iets van mijn aankopen te laten zien. Iets, want dit is nog maar een deel van wat ik gekocht heb.

Op de bovenste foto zie je het boekje "Vilten vriendjes" én het muisje van vilt dat ik tijdens een workshop op de beurs heb gemaakt. Er was op de handwerkbeurs een tentoonstelling van werk van Jan Houtman. Van een aantal van zijn merklappen kon je een kaart kopen. Op de tweede foto zie je een viertal van deze kaarten.

Bij de stand van Handwerken zonder Grenzen kon je voor 4 euro 10 verpakkingen Madeira borduurzijde uitzoeken. Zoals je kunt zien, heb ik er 20 (of eigenlijk 21, maar die kreeg ik voor de 8 euro) meegenomen.

1 opmerking:

Aty zei

leuk dat je zo geslaagd bent op de handwerkbeurs, dit jaar kon ik niet maar hoop op volgend jaar.
groetjes.