dinsdag 3 mei 2011

Handwerkblogs in het Nederlands (76)

Ook deze dinsdag heb ik weer drie "nieuwe" blogs voor jullie:

Algemeen
Handwerken en andere creaties laat vooral de prachtige werkstukken zien die Joke maakt voor haar opleiding aan de modevakschool Ensaid.

Anje-Grietje borduurt, haakt, breit en quilt. Kijk maar op haar blog Picotje!

De Weblog wolatelier Dian wordt bijgehouden door Betsy. De meeste berichtjes gaan over breien, maar ook borduren, vilten, kantklossen, spinnen en haken komen aan bod.

1 opmerking:

Betsy zei

Hoi Miriam,

Wat leuk om mijn blog hier te zien staan! Ik volg jou al heel lang, vooral door je mooie borduurpatronen.
Ik ben nog niet zo lang bezig om te bloggen, maar heb de smaak te pakken en zal de komende tijd nog een aantal interessante dingen met mijn volgers gaan delen.

lieve groet,
Betsy