woensdag 12 oktober 2011

Teruggevonden

Eigenlijk was ik op zoek naar een paar oude diskettes, waarvan ik precies wist waar ze in het oude huis lagen. Tja, het oude huis .... Maar waar bevonden ze zich nu? Na lang zoeken bleek dat ik ze keurig had opgeborgen, iets te keurig zelfs.

Tijdens het zoeken kwam er van alles boven water. Tot mijn vreugde vond ik het patroon terug van deze strandhuisjes. Het was "losgeraakt" van mijn werkstuk en dat borduurt natuurlijk lastig. Ergens in een stapeltje Spaanstalige handwerktijdschriften kwam het juiste tijdschrift in beeld. Nu kan ik weer verder!

3 opmerkingen:

Miny zei

HaHa Wie wat bewaart die heeft wat!! Leuke patroontje.

Groeten Miny

Marianne zei

leuk is tie!
fijn dat je het weer terug gevonden hebt!

caroline zei

wat leuk als zoeken
ook wat oplevert dat je dacht nooit meer te zullen vinden
groetjes caroline