vrijdag 2 december 2011

Vrijdag = Etsy dag

Etsy is nog niet zo bekend in Nederland en dat vind ik onterecht. Vandaar dat je voorlopig elke week op vrijdag kunt kennismaken met een creatieve Etsy-verkoper op mijn blog. Deze week word je uitgenodigd om eens te gaan kijken in de winkel Melly Makes van Melanie.


In het verleden heeft Melanie meerdere producten aangeboden, maar merkte ze dat het nogal een ratjetoe was:

Ik miste heel erg de eenduidigheid. Daarom heb ik gekozen om te focussen op het OV-Chipkaart-hoesje. Dit omdat het een product is waar ik zelf echt in geloof en wat ik zelf ook echt iedere dag gebruik. Ik ben wel van plan om later dit jaar meer producten toe te voegen, te beginnen met een camera/telefoon-hoesje.


Wie heeft je geleerd om met de naaimachine te werken?

Ik heb het gebruik van een naaimachine ooit eens geleerd van mijn moeder, echt heel erg lang geleden. Toen ik anderhalf jaar geleden bedacht om weer eens wat met een naaimachine te maken, heb ik er gewoon een gekocht, de handleiding gelezen en vervolgens talloze YouTube's bekeken. Dat is sowieso een beetje mijn tactiek: haken, breien... ik heb het ooit wel eens geleerd, maar toen ik het later weer wilde oppakken heb ik echt heel erg veel YouTube video's erbij gezocht.


Verkoop je ook op andere plaatsen?

Ik zit op dit moment alleen op Etsy. Ik heb wel eens op Bazar Bizar gestaan in Rotterdam, maar dat was voor de Etsy-winkel van mijn zusje. Nu zou ik best wel weer eens op een markt willen staan, bijvoorbeeld de Swan Market, maar dan moet ik van mezelf eerst wat meer aan marketing gaan doen.

PS Melanie heeft woord gehouden en verkoopt inderdaad 18 december aanstaande op de Swan Market in Rotterdam.

Geen opmerkingen: