zondag 5 februari 2012

Boekenmarkt


Gisteren heb ik een bezoekje gebracht aan het Boekenfestijn in Nieuwegein, dat ook vandaag nog open is. Voor mijn werk kocht ik veertien prentenboeken en voor mezelf de nodige leesboeken. Maar voor deze blog zijn natuurlijk vooral de hobbyboeken interessant.

Deze keer waren er niet veel borduurboeken, toch kwam ik met drie boeken thuis:
- Fleecie dolls
- Felted friends
- 300 Haaktips&technieken
De eerste twee kostten slechts enkele euro's. Het laatste boek was rond de acht euro, vermoedelijk even duur als in de winkel. Ik heb al een paar technieken ontdekt die ik nog nooit heb uitgeprobeerd, zoals het haken van noppen. Ik ben er blij mee!

1 opmerking:

zohra zei

Zien er leuke boeken uit ik kan ze ook nooit laten liggen een echte verslaving
Liefs Zohra