maandag 5 maart 2012

Blümchen


Tijdens de handwerkbeurs in Zwolle kocht ik o.a. het boek Blümchen van Christiane Dahlbeck. Een mooi boek, waarvan het merendeel hier te zien is. Klik even op "more pictures" en je kunt naar hartenlust bladeren.

Op de kaft van het boek is een motief bestaande uit negen vakjes afgebeeld. Het sprak me meteen aan, maar ik heb er vier geborduurd zodat het voor een kaart gebruikt kan worden. Wel veel 1/4 en 1/2 steekjes trouwens, dus als je daar niet van houd kun je er beter niet aan beginnen.

7 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

schitterende borduurtjes en ja wat een leuk boek hé
Groetjes Joke en een fijne dag

Karina zei

Prachtig. En wat een mooie boeken verkopen ze via de site. Geweldig dat je ook voor een groot gedeelte kunt inzien. Bedankt voor het doorgeven.

marcella zei

wat een leuk boek, lief borduurtje heb je uitgezocht, ik houd wel van die vrolijke voojaarstintjes

Elza zei

Het ziet er heel erg leuk uit hoor.
Mooi boek en mooie borduurwerkjes.
Groeten ELza.

Michelle zei

Dat ziet er leuk uit,ik ga zo snel even op die link kijken!

marion zei

wat een mooi boek, en je hebt al prachtig geborduurd

Elizabeth zei

Echt heel mooi...., een mens zou alleen veel meer borduurtijd moeten hebben...!

Groetjes, Elizabeth