vrijdag 18 mei 2012

Amsterdamse geveltjes (2)


Zoals eerder al aangekondigd, zal ik ieder huis van het borduurpatroon Amsterdamse geveltjes laten zien. In geborduurde vorm dan wel te verstaan. Mijn pakket wordt geborduurd op linnen. Ik kreeg een vraag over het aantal draden op een centimeter. Helaas vermeldt de verpakking het niet, maar het linnen heeft 11 tot 12 draden op een centimeter. Overigens is dit middelste huisje één van de kleinste woningen. Het gaat nog wel even duren voordat geveltje twee gereed is.

3 opmerkingen:

Christina zei

Ik vind het er fantastisch uitzien. Een beetje dezelfde sfeer als Delfsblauw en heel decoratief. Dank je voor het uitzoeken van het stramien, dat was mijn vraag!

Johanna Zweden zei

Wat leuk, enig
Hoe groot word het Miriam!
fijne dag groetjes Joke

Hetty zei

Dat ziet er al leuk uit.
Veel borduur plezier verder.
Ben heel benieuwd als die later af is.
Het zijn ook mijn kleurenbeetje Delfts blauw achtig.
Groetjes Hetty.