dinsdag 15 mei 2012

Amsterdamse geveltjes


Aan het einde van het vorige schooljaar kreeg ik het borduurpakket "Amsterdamse geveltjes" van (de ouders van) een leerling die afscheid nam van onze school. Wat een royaal cadeau, vind je niet? Ik was er in ieder geval erg blij mee, want ik vind het een prachtig patroon.

Niet dat ik normaal zulke grote borduurwerken aanpak trouwens. De afmetingen zijn 100 x 23 centimeter. Maar voor dit pakket maak ik graag een uitzondering. Zaterdagmiddag ben ik er mee begonnen en dat is een feest! De hoeveelheid werk valt me ook niet tegen, vooral doordat het aantal kleuren beperkt is tot vier.

Vol goede moed ben ik begonnen en ik zal het hier weer laten zien als ik een huisje af heb. In totaal zijn het vijftien geveltjes, dat houdt het overzichtelijk. 

3 opmerkingen:

Unknown zei

IK ben benieuwd wat het gaat worden.

groetjes cindy

Christina zei

Dit ziet er nou eens echt leuk uit voor een groot werkstuk. Ben benieuwd hoe fijn het werk is.

Elizabeth zei

Geveltjes..., dat is leuk! Ik kan me zomaar voorstellen dat dit een verslavend borduurwerk gaat worden..

Groetjes, ELizabeth