maandag 10 september 2012

Out of season


Afgelopen donderdag bezocht ik het Boekenfestijn in de Jaarbeurs in Utrecht. Zoals altijd was het de moeite waard, al zag ik dit keer zeggen en schrijven één boek over borduren (en dat boek was bedoeld voor kinderen).

Breiboeken waren er plenty. Soms supergoedkoop en af en toe bijna voor de normale winkelprijs, zoals het boek "Arne en Carlos breien op hun paasbest". Toen ik het inkeek, was ik echter verkocht. Wat een mooi, leuk, inspirerend boek! Meer over deze publicatie voor Pasen, vind je onder andere op de weblog van Bol.com. Tja, ik weet dat het nog lang geen Pasen is.

2 opmerkingen:

Annet zei

Leuk boek, he! Ik kocht het vlak voor pasen, ik vond de haas zo leuk. Hij ligt nog ergens half afgemaakt te wachten tot volgend jaar. Ik ben benieuwd wat jij eruit gaat maken.

mariet zei

Kijk maar op mijn blog, dan zie je de paashaas en de kip.
Ik heb net het poppenboek aangeschaft en het is weer zo'n mooi uitgevoerd boek met heerlijke patronen. De pop zit ook op mijn blog mooi te wezen boven op de lamp!
Heel veel plezier met het boek.
Groetjes
Mariet