zondag 2 september 2012

TAST-rol


Een hele tijd geleden ben ik begonnen met het maken van een soort uitklapboekje van de de TAST-lapjes. Een veel te moeilijk project bleek allengs. Hoewel ik er goed over nagedacht had, ging het toch echt mijn capaciteiten op naaigebied te boven. Tijd voor een andere (ook imperfecte) aanpak.

Het is bijna niet te fotograferen, dus je zult moeten geloven dat er nu zes lapjes aan elkaar zitten met een voering aan de achterzijde. Er zijn er nog een heel stel te gaan. Ondertussen kan ik nadenken over een methode van fotograferen, dat is weer eens een ander probleempje ...

4 opmerkingen:

Jane zei

It'll be a lovely way to remember all the stitches

Tony zei

Hallo Miriam, het is toch wel mooi. Om het te fotograferen moet je gewoon meerdere foto maken en aan elkaar plakken. Groetjes Tony

Caroline zei

What a great idea to create a stitch book and I love how you used different colour schemes. Maybe a slideshow works to show them all :)

Threads and thoughts zei

Zo mooi, en wat een fantasie, ik ben gewoonweg jaloers! Ik kijk uit naar het vervolg.