donderdag 22 november 2012

CAL (slot)


Mijn witte kleed ligt al weer een poosje op tafel, al ontbreekt een actuele foto. Maar gelukkig heb ik in de tussentijd nog een paar foto's gemaild gekregen. Hierboven zie je om te beginnen het kleed van Jacq van Haakwerk enzo hoekje. Het is gemaakt van Zpagetti en het meet 2 meter 10. Terwijl ze wel het een en ander heeft overgeslagen om het formaat beheersbaar te houden!


Knutselmam oftewel Jacqueline heeft ook de eindstreep bereikt. Haar kleed heeft een diameter van 95 centimeter. Een mooi kleed én een mooie foto!

4 opmerkingen:

Corina zei

Prachtig!

Johanna Zweden zei

Schitterend
Fijne dag groetjes Joke

Dtb zei

Ik vindt dit erg mooi!!!

Wat voor draad en naald gebruik je hiervoor?

Het lijkt zoveel op wat ik vroeger voor mijn slaapkamer raam had zo'n valletje dat was met zulk dun draad gemaakt heel mooi!

Dirkje Spreeuw zei

Oowwwww, als ik dat kleedje zie, heb ik zo'n spijt dat ik niet heb meegedaan :-(
Nou ja, misschien komt er nog eens zoiets voorbij.
Groetjes,
Paula