woensdag 18 december 2013

Nieuwe boekjes



Via Marktplaats werd ik de nieuwe eigenaar van deze twee boekjes en ik vind ze erg leuk. Zoals gebruikelijk staat er geen jaar in, maar ik denk dat ze niet rechtenvrij zijn. Jammer, ik zou ze graag willen delen.



Het DMC-boekje ziet er misschien aan de buitenkant niet zo aantrekkelijk uit, daarom heb ik ook twee pagina's gefotografeerd zodat je een betere indruk krijgt. Veel leuke kleine motiefjes om te borduren, ik zal er zeker in de toekomst gebruik van gaan maken. Vooral het plaatje met de straatlantaarn en de ladder vind ik komisch, en jullie?

1 opmerking:

Betsy zei

Dit zijn twee mooie aanwinsten! Ik houd wel van die oude motiefjes.

Mijn moeder was helemaal verguld met jouw vogelkaart: echt een schot in de roos!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn