zondag 12 januari 2014

Gekregen


Via via kreeg ik uit de nalatenschap van een oude mevrouw een en ander op breigebied toegeschoven. Daar ben ik altijd blij mee. In dit geval ging het om een heel stel breinaalden, wat restjes wol en deze pullover (met wol) die al aardig gevorderd is. Over de breinaalden beraad ik me nog. Er zijn er een paar die ik zelf kan gebruiken en de rest zou ik het liefst weggeven. Maar dan wel aan iemand in dezelfde stad, want het weegt behoorlijk wat. Nog afgezien van de punten aan de breinaalden, die opsturen bemoeilijken.

Tja en wat zal ik met de pullover doen? Iemand een goed idee? Misschien kan ik wel verder breien, maar de maat is echt veel te groot.

Over de bolletjes kan ik me slechts verbazen. Ze zijn vaak van uitgehaalde wol en lijken overgebleven van diverse breiprojecten. Moet je mijn voorraad eens zien, ik heb werkelijk nog van alles in de kast liggen. Het is vele malen meer.

3 opmerkingen:

Noa zei

Veel plezier er mee je kunt er vast wat mee

Hobbyrita zei

Kan je de trui niet uithalen en er een leuke omslagdoek van maken of een andere trui? Het zijn leuke kleurtjes. Succes met de rest dat je kreeg!
Grtjes, rita.

Betsy zei

Het breiwerk gebruiken als vrolijke binnenvoering voor een tas? Of een boekomslag?
Een voorraad bolletjes is nooit weg. Het garen komt vast nog wel eens van pas.
Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk met het breiwerk gaat doen.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn