woensdag 1 januari 2014

Mooi rondje



Misschien lijkt het je meer iets voor december en dan heb je wel een punt, want je kunt dit rondje ook als kerstbal gebruiken. Zomaar, vind ik ze echter ook leuk. Mijn inspiratiebron vond ik hier en naast dit artikel heb je verder alleen wat restjes wol en een kleine cirkel van plastic canvas nodig. Ja, je leest het goed: plastic canvas!

Een echte fan ben ik niet, maar je weet je misschien nog te herinneren dat ik allerlei steken uitgeprobeerd heb op een stekenlap op plastic canvas. Dat bleek verrassend bruikbaar materiaal, al was de dubbele draad katoen waarmee ik borduurde niet zo geschikt. En het hoeft ook niet altijd lelijk en opzichtig te worden, zoals eerlijk gezegd mijn eerste gedachte was.

Er zullen zeker nog meer projectjes met dit materiaal volgen!

5 opmerkingen:

Birgitte aka Bietje zei

Ik was laatst bij de Action en daar hadden ze placemats van soort canvas in de vorm van borduurstof. Ik heb er een aantal meegenomen om ooit eens op te borduren. Misschien een tip voor jou. Dat spul is zeker goedkoper dan echt canvas.

Corina zei

Dat ziet er leuk uit zeg!

Johanna Zweden zei

Gelukkig Nieuwjaar, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit groetjes vanuit Zweden

Betsy zei

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat een leuk idee is dit. Ook handig om restjes wol voor te gebruiken. Dank je wel voor de link.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier Dian

Ann zei

Dank je wel voor de link!
Hoewel ik ook niet zo'n fan ben van plastic canvas, kunnen dit wel mooie ornamentjes voor de kerstboom worden :-)
Groetjes,
Ann

P.S.: Beste wensen voor jou en je familie voor 2014!