vrijdag 31 januari 2014

Vrijdag = Etsy dag



Een hele poos heeft de serie "Vrijdag = Etsy dag" stil gelegen, maar ik wil de berichtjes nieuw leven inblazen. Al was het alleen al omdat deze logjes populair bleken, iets dat me pas duidelijk werd toen Blogger de statistieken per bericht invoerde. Verder kun je bij heel veel Nederlandse shops nu ook gewoon met je bankrekening betalen. Het is nog tamelijk onbekend, maar je hebt echt geen Paypal of creditcard meer nodig!



Vandaag neem ik alvast een klein voorschotje met een paar producten uit mijn Etsy-winkeltje die recent verlopen zijn en die ik ook niet meer zal herplaatsen. Als je ze nog wilt kopen, dan is dit de laatste kans. Over de prijs valt te onderhandelen, je kunt per mail contact met me opnemen. Anders zal ik ze zelf versturen, weggeven als cadeautje of zelf houden.

Geen opmerkingen: