vrijdag 14 maart 2014

Vrijdag = Etsy dag



Vandaag staat de shop Et aussi van Wendy centraal.

Zij schrijft:
Ik maak gehaakte woonaccessoires. Mijn inspiratie komt voornamelijk uit mijn eigen huis; wat ik 'nodig' heb of nog graag wil en kijk dan of het ook gehaakt kan. Begin 2012 ben ik begonnen met de dekens van verhuisdekens met een gehaakte rand en als snel kwamen daar de kussens bij. Een klein jaartje later zijn de lampen bij de collectie gekomen en een paar maanden geleden de muurknoppen.

Inmiddels heb ik een eigen website, een blog, en een Etsyshop en verkoop ik nog op Clippings.com. Op het moment ben ik druk bezig om een zomercollectie dekens te ontwerpen met linnen als basisdeken en is het mijn ambitie om dit jaar op de woonbeurs te staan.




Ik hou zelf niet zo van het bonte en lievige, dus ga ik het ook niet maken. Ik hou zelf van stoer, beetje industrieel, beetje Scandinavische soberheid. Mijn interieur is ook zo en dat is mijn uitgangspunt en inspiratiebron. Ik hou er overigens wel van om een kleur als statement te gebruiken. Mijn woonkamer bijvoorbeeld heeft veel (sloop)hout, zwart, denim blauw, stoer leer en dan één van mijn lampen in fuchsia. Ik heb nou eenmaal twee meiden en het is ook hun woonkamer : )

Geen opmerkingen: