donderdag 22 mei 2014

Sorbo



Wie kent niet de reclamejingle van Sorbo? Echt zo'n deuntje dat zich in je hoofd vastzet. Ik heb eigenlijk geen idee of je dat nog op radio kan horen, maar dat hoeft ook niet. Het zit toch al vastgehamerd in mijn geheugen. "Sorbo is uw hulp in huis".

Des te groter was mijn verbazing toen een collega met een cadeautje kwam. Echt iets voor jou, gevonden in een supermarkt in Hoofddorp. Zeer verrast waren we allebei met dit borduurtje van Sorbo, eigenlijk volkomen buiten hun core business. Ik kon het op hun website dan ook absoluut niet vinden. Toch is het echt van Sorbo, de verwijzing naar de website staat zelfs op de verpakking.

In ieder geval: bedankt collega!

6 opmerkingen:

Nina Hobbysite zei

O, wat grappig. Ik wist ook niet dat Sorbo zulke dingen ook verkocht.

jokiedebeer zei

Wat een verrassing zeg. Sorbo aan het borduren haha. Ga toch ook eens kijken in de supermarkt, je weet maar nooit.
grotjes joke

Hobbyrita zei

Heel leuk borduurtje! Je hebt een attente collega :-)
Grtjes, rita.

marion zei

ik hoor het deuntje.......... en wat grappig dat ze nu borduurtjes doen. Natuurlijk voor na het poetsen want met sorbo houdt je tijd over.

Natalie zei

En bedankt... Heb het deuntje nu ook in mijn hoofd! Maar wat een leuk borduurwerkje hebben ze uitgebracht, wat fijn van je collega dat ze aan je dacht!
Liefs, Natalie

ssaramsades zei

leuk cadeautje heb je gekregen.

veel borduurplezier