vrijdag 30 mei 2014

Vrijdag = Etsy dag

De webwinkel Met draad en raad laat ik vandaag om praktische redenen even voor gaan. Jojanneke heeft namelijk eigenlijk al een compleet stukje over zichzelf geschreven. Dat is voor mij natuurlijk wel het makkelijkste!



Ze schrijft:
Mijn naam is Jojanneke en mijn etsy-shop heet 'metdraadenraad'. Omdat ik heel graag met naald en draad werk (of dat nu borduren is, naaien of haken) en omdat ik daar ook graag 'raad' in geef. Vanaf dat ik al kind was, vond ik het al leuk om dingen te maken. Van origami en filigrain, via haken en weven naar solderen en bouwen van fantasiefiguren met lego.



Nog steeds wil ik alles uitproberen, maar merk nu dat je richten op iets goed kan werken als je iets meer wilt perfectioneren. En daar ben ik nu mee bezig.

In mijn webshop vind je geborduurde broches, parelkettingen met een gehaakt jasje, ouderwets gehaakte kraagjes, genaaide knuffels en brievenbuscadeautjes. Allemaal handgemaakt!



De brievenbuscadeautjes maak ik samen met een vriendin en verkopen we ook onder de naam 'rijckdom' (mijn tweede etsy-shop) en we staan hiermee op verschillende markten door heel Nederland.

Geen opmerkingen: