vrijdag 20 juni 2014

Vrijdag = Etsy dag


Atelier Zilverglas van Simone is een Etsy-shop met mooie gedetailleerde producten van glas. Zoals gebruikelijk heb ik een drietal vragen gesteld aan de eigenaresse van deze winkel.

Waar of van wie heb je geleerd om te werken met glas?
Ik vind glas mijn leven lang al mooi. Ik heb op een beurs iemand zien glaskralen branden, en ik wilde meteen een workshop doen. Mijn beginnersworkshop heb ik gevolgd bij Suzanne Noorderwier, en later heb ik nog allerlei technieken geleerd van artiesten als Astrid Riedel, Anouk Jasperse, Marcel Rensmaag. Verder leer je met glas erg veel door oefenen, oefenen, oefenen en veel uitproberen.



Je hebt al tamelijk veel verkocht via Etsy. Wat is het meest verkochte item of soort items?
Ik verkoop veel enkele, unieke glaskralen, en ook beschermengeltjes en geluksdubbeltjes verkopen goed. Ik geniet ervan om een leuk pakje te maken voor klanten uit binnen- en buitenland.



Verkoop je ook nog elders? Of ben je nog op andere plaatsen op het net te vinden?
Ik verkoop alleen op Etsy en in mijn eigen atelier, en zo af en toe in een echte (pop-up) winkel en op een markt of expositie. Op Facebook ben ik te vinden via www.facebook.com/AtelierZilverglas en mijn Twitter-account is @Zilverglas; op Pinterest ben ik op dit moment niet zó actief.

Geen opmerkingen: