zondag 15 juni 2014

Weekje pauze



Even een paar dagen weggeweest met Pinksteren, zodat de ene werkweek aansloot bij de andere werkweek. Het was fantastisch en ook supermooi qua weer, maar natuurlijk merk je wel dat je geen weekend thuis hebt gehad. Veel op te ruimen spullen, een klein bergje was voor vandaag en op mijn blog heb ik een weekje onaangekondigd pauze gehouden. Nogmaals: het was het waard!

Vanaf nu komt er weer minstens om de dag een berichtje, zoals jullie van me gewend zijn. Vandaag begin ik met Ineke, die me in de tussentijd een leuke foto stuurde van haar werk. Het is gebreid met Baltic Houle van Bergere de France en breit (aldus Ineke) prachtig op, vooral bij Aran patronen.

Herkennen jullie het hartjespatroon? Het maakt deel uit van de "witte wintersjaal" op mijn pagina met freebies om te breien en te haken. Ineke heeft trouwens haar eigen draai gegeven aan het patroon, zodat het juiste formaat heeft voor een blok van één van haar lappendekens.

2 opmerkingen:

marion zei

wat heerlijk zo'n weekje,

Betsy zei

Goed om te horen dat je lekker hebt genoten van een weekje weg!
Als trouwe volger van je blog ben ik trouwens wel blij dat je er weer bent.
Leuk idee trouwens, zo'n vierkantje met hartjes.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn