woensdag 18 juni 2014

WIPW



Tja, het einde van het schooljaar nadert al voor ons in de regio noord. Aanstaande vrijdag is het eindfeest, de vrijdag daarop is al de afscheidsmusical van groep 8. Daarna is het nog slechts een weekje. Vooral met de musical heb ik het momenteel erg druk. Tegelijkertijd nemen we afscheid van een collega die ruim veertig jaar als directeur bij ons heeft gewerkt, natuurlijk met de bijbehorende festiviteiten.

Maar ik houd ook erg van voetbal en moet eerlijk zeggen dat ik al menige wedstrijd gezien heb. Wat is het spannend, bijna geen wedstrijd "ontaardt" in een soort schaakspel. En het lezen heb ik helemaal herontdekt, er zijn al een massa boeken doorheen gegaan de laatste tijd. In de trein kom ik ook niet erg aan handwerken toe.

Desondanks ben ik een klein stukje verder met het vierde huis, zoals je hieronder kunt zien. Wat anderen deze week hebben gedaan, kun je zien op de blog Pintangle.

3 opmerkingen:

DagelijkseOnzinDingen zei

Ja de grote vakantie nadert. Ik woon ook in regio Noord en merk dat collega's nu bijna met vakantie gaan en dat er dus nog snel dingen moeten gebeuren. Altijd zo leuk die eindmusical!
Ik vind je huisjes zo mooi, hoeveel gaan het er uiteindelijk worden. Ben benieuwd naar het eindresultaat! Succes met de laatste loodjes voor de vakantie! Groetjes, Annemarie

Johanna Zweden zei

Schitterende je borduurwerk
Groetjes uit Zweden

Hobbyrita zei

Je borduurwerkje is toch weer wat opgeschoten! En je hebt gelijk, er zijn zoveel leuke dingen om te doen, ook ik ben weer aan het lezen geslagen en voetbal volg ik ook heel graag :-)
Grtjes, rita.