dinsdag 17 november 2015

In de buurt (1)


Wandelen is gezond en ontspannend en als je twee stappen buiten de deur zet, kun je meteen beginnen. Zo gaat het bij ons vaak, want een speciale wandeling op een mooi plekje kost meer tijd. Trouwens, Utrecht is ook heel mooi. Ik zal een paar berichten plaatsen waarin ik wat van die aardige plekjes deel.

Het grappige is, dat je vrijwel altijd de Dom ziet tijdens je wandeling. Vandaag begin ik deze serie dus met een patroontje van de Dom. Het patroontje plaatste ik overigens al eens eerder op mijn blog, maar ik vind het nog steeds heel aardig.

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat leuk enig om zo een stukje Holland vast te leggen
Groetjes uit Zweden

Hobbyrita zei

Heel mooi patroontje van de dom. Ben benieuwd naar de foto's die je met ons nog gaat delen van Utrecht.
Grtjes, rita.