woensdag 27 januari 2016

Aardbeien voor mijn moeder



Ter ere van de 75e verjaardag van mijn moeder kwamen haar kinderen, aanhang, kleinkinderen, buren, vrienden, muziekmaatjes en kennissen bij elkaar. Het was een gezellige en feestelijke bijeenkomst.

Mijn moeder wilde geen cadeaus, maar verzamelde geld voor Dorcas. Tot mijn schande had ik nog nooit gehoord van deze organisatie.

Om toch een klein persoonlijk noot toe te voegen heb ik de eerder geborduurde aardbeien ingelijst in een eenvoudig lijstje en cadeau gegeven. Helaas was het een wat donkere dag, zodat de foto niet zo duidelijk is geworden.

2 opmerkingen:

Jeanneke zei

Schattig borduurtje van zomerkoninkjes in januari.

Hobbyrita zei

Heel mooi borduurtje van de aardbeien, je moeder zal wel blij geweest zijn met dit prachtig stukje borduurwerk van je.
Grtjes, rita.