zondag 3 september 2017

Randjes van restjes



Met de kleine stukjes borduurgaren die ik over heb van de laatste twee borduurpakketjes, ben ik een hele verzameling randjes aan het borduren. Zomaar randjes uit mijn eigen fantasie, waarbij ik een beetje speel met de kleuren en het patroon. Eigenlijk is het vrijwel altijd meteen goed, maar een enkele keer haal ik het beginnetje van een randje weer uit. Toch net de verkeerde kleur of het verkeerde randje op die plek. Het is me zelfs al eens een keer overkomen dat ik geen rijtje gaatjes had leeg gelaten.

Voordat ik halverwege een randje ben, heb ik al weer een plan voor het volgende randje. Ik kan nu eenmaal sneller een randje bedenken dan dat ik het kan borduren.

1 opmerking:

Hobbyrita zei

Ideaal om je restjes op te werken en randjes vindt je ook genoeg op het web als je geen fantasie meer hebt.
Grtjes, rita.